
A leggyakoribb számla-adatszolgáltatási hibák feltárása után bemutatjuk, hogyan vetheti össze számláit automatikusan az adóhatóság rendszerében tárolt adatokkal, majd kitérünk a számlahibák hatékony - akár tömeges technikai érvénytelenítéssel járó - javításának módjára is.
Időpont
2022. május 18. 10:00 óra, 60 perc
Kiknek ajánljuk az eseményt?
Webináriumunkat azoknak a pénzügyi, gazdasági, számviteli szakembereknek ajánljuk, akik a jogszabályoknak megfelelő működés és az adókockázatok minimalizálása mellett kíváncsiak arra, hogyan lehetnének gyorsabbak és költséghatékonyabbak online számla-adatszolgáltatás adminisztrációs feladataikban.
A webinárium témái
- Online számla audit gyakorlati tapasztalatai számlakiállítói oldalon
Ismerje meg a leggyakoribb adatszolgáltatási hibákat, szakértőink NAV adóellenőrzések során gyűjtött tapasztalatait; tudjon meg többet az önellenőrzés fontosságáról és a hibás adatszolgáltatás kockázatairól! - Adatszolgáltatásaink ellenőrzése, gyors hibajavítás
Az adatszolgáltatás ellenőrzésének automatizálásával nemcsak idő, hanem jelentős költség is megtakarítható. Bemutatunk egy olyan szoftveres online számla audit megoldást, mellyel a számlahibák - akár tömeges technikai érvénytelenítésel is - hatékonyan javíthatók. - Online számla audit számlabefogadói oldalon
Ismerje meg az online számla-adatszolgáltatás az áfabevallás összefüggéseit; a leggyakoribb adateltérési típusokat! Elmondjuk, hogy miért fontos az áfabevallás beadása előtt az önaudit, és megmutatjuk, hogyan lehet a folyamatokat automatizálttá, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni. - NAV ellenőrzések
Beszélünk a NAV adóellenőrzések tapasztalatairól, az adóhatóság módszereiről, és gyakorlati tippeket adunk arra, hogyan ellenőrizzen a NAV előtt.
Az esemény az érdeklődő vállalatok képviselői számára díjmentes, de regisztrációhoz kötött. *
*A regisztráció elfogadása nem automatikus, a vállalati szektorból érkező érdeklődők számára elsőbbséget biztosítunk. A regisztráció megerősítéséről a rendezvényt megelőző napig a regisztrációkor megadott e-mail címre értesítést küldünk. A webinárium a Zoom platformon történik. Ha már rendelkezik Zoom regisztrációval, nincs előzetes teendője; ellenkező esetben pár kattintással regisztrálhat a platformra. Használja útmutatónkat, ha a folyamatban segítségre lenne szüksége. Az esemény megtekintéséhez szükséges linket és információkat a jelentkezési lapon megadott adatai alapján küldjük meg.