- Mivel foglalkozunk
- Kik vagyunk
- Blog, szakmai tartalmaink
WORKING TO BUILD A
STRONG FOUNDATION FOR THE FUTURE
Büszkén osztjuk meg, hogy a 2024-es beneFit Prize díjátadón az RSM Hungary kiemelkedő elismeréseket kapott. A középvállalati kategóriában elnyert Közönségdíj mellett két rangos különdíjjal is gazdagodtunk.
Az elismerést Feuertag Ottó, az Europa Design alapítója adta át.
Irodánk kialakítása során az volt a célunk, hogy egy igazán egyedi és szerethető munkakörnyezetet teremtsünk, amely ügyfeleink és kollégáink visszajelzése szerint a világ bármely pontján megállná a helyét. A modern építészeti elemek – mint a beton és fa felületek – harmonikus egységet alkotnak a természetes anyagokkal és zöld növényekkel, így összhangot teremtve a fenntarthatóság és az innováció jegyében. Az iroda nemcsak munkavégzésre alkalmas tér, hanem inspiráló, közösségi élettér is, ahol olyan extrák várják a kollégákat, mint a könyvtár, borhűtő, Xbox, valamint különleges közösségi programok.
A szakmai zsűri döntése alapján HR igazgatónk, Schepp Magdolna vette át a Mentál-wellness Különdíjat, amely kollégáink fizikai és mentális jóllétéért tett erőfeszítéseinket ismeri el. Munkavállalói Jóllét Programunk keretein belül kollégáink számára egyedülálló támogatási csomagot alakítottunk ki:
Ezek az elismerések nemcsak a munkánk sikerét tükrözik, hanem az RSM Hungary azon elköteleződését is, hogy munkatársaink jóllétét, a munkahelyi környezetet és a közösségi élményt folyamatosan fejlesszük.
Köszönjük minden kollégánknak, akik nap mint nap hozzájárulnak ahhoz, hogy ezek a sikerek valóra váljanak!
Számvitel, adótanácsadás, bérszámfejtés, digitális adózási megoldások: ezek az RSM Hungary alappillérei. A magas szintű szakmai igényességgel végzett munka eredményeként társaságunkat mára a magyar tanácsadói piac egyik kiemelkedő tanácsadójaként tartják számon.
Azért, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással álljunk ügyfeleink rendelkezésére könyvvizsgálói társirodánk, az RSM Hungary Könyvvizsgáló Zrt. szolgáltatásai egészítik ki tevékenységünket. Jogi képviseleti és tanácsadási szolgáltatásainkat pedig a cégcsoport együttműködő jogi partnere, az RSM Szűcs & Partnerei ügyvédei látják el.
Ügyfeleink között a magyar középvállalkozásokon és nagyvállalatokon túl a külföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező multinacionális vállalatok is jelen vannak.
A 2001-ben alapított RSM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. eddigi eredményei igazolják az alapítók által vallott értékek időállóságát. Sikereinket azoknak a munkatársainknak a segítségével értük el, akik korábban és jelenleg is azonosulnak a magyar tulajdonosok által vallott értékekkel:
Ezen értékeknek köszönhető, hogy társaságunk komoly piaci versenyben és válságos időszakokon keresztül is képes volt a szakma és az üzleti élet elismert szereplőjévé válni.
Munkánkat nem csak ügyfeleink, hanem a szakmai közvélemény is díjazza. Több elismerésünk mellett 2022-ben Joint Venture Szövetség „Companies for the Future” középvállalati kategóriájának fődíját az RSM Hungary nyerte.
Közös értékeinknek, valamint az ügyfelekkel és munkatársakkal kialakított kölcsönös tiszteletnek köszönhető az, hogy szakértőink hűségesek a társasághoz és hosszú távon házon belül tervezik karrierjüket.
A tudás eszköz és nem öncélúan felhalmozott ismeretek tömege.
Fontosnak tartjuk, hogy a saját szakterületünkön felhalmozott tudás átadásával hozzásegítsük a magyar kis- és középvállalkozások, nagyvállalatok és külföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező, multinacionális vállalati körbe tartozó ügyfeleink döntéshozóit ahhoz, hogy jó időben jó döntéseket hozzanak, amelyek üzleti céljaik elérését támogatják. A szükséges információt és szakértelmet minden ügyfelünknek a számára legmegfelelőbb formában és csatornán tesszük elérhetővé.
Az RSM Hungary a globális RSM tanácsadói hálózat tagja, mely adó, könyvviteli, és könyvvizsgálói tanácsadók széles körét fogja össze világszerte irodáiban.
Társaságunk a több mint 50 éve működő RSM International kizárólagos magyar tagja.
A hálózatról bővebben a www.rsm.global oldalon olvashatnak
Az RSM Hungary több mint 150 fős csapata 2020 elején vette birtokba új irodáját, melybe végre összeköltözhettek, a korábbi évek növekedése miatt több lokációban működő, szakértői csapatok. Bár a járványhelyzet miatt az első néhány hónapot követően csapatunk rugalmasan home office-ra váltott, és digitális megoldásaink révén zökkenőmentesen dolgozhatott tovább, a részleges irodanyitás 2020 májusától ismét lehetővé tette az irodai munkavégzést is.
Szellős közösségi tereink, az üzletágak igényeire szabott szeparált munkaterek, valamint a COVID megelőzését szolgáló védőintézkedések és a kollégáink felelős hozzáállása mellett a több mint 2000 m2-es alapterületen biztonságosan dolgozunk, élvezve a magas minőségű és igényeinkre szabott körülményeket.
Külön öröm számunkra, hogy Az Év Irodája 2020, Nagyvállalati Díjat is elnyertük a szakmai zsűri döntése alapján.
Szakértőink teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat nyújtanak hazai és nemzetközi partnereink számára.
Több szakmai szervezet munkájában is részt veszünk vezetőségi tagként:
FBN-H | Felelős Családi Vállalatokért Magyarországon Egyesület