leltár

A leltár egy olyan részletes, tételes kimutatás, amely a megvizsgált, valóságos vagyon, eszköz mennyiségét, minőségét és értékét tartalmazza. A leltár a leltározási tevékenység eredménye, amelyet a leltározás felelőseként meghatározott személy hitelesít.

A leltár minden esetben egy adott időpontra készül, ezt az időpontot fordulónapnak nevezik. A vállalkozások éves beszámolóiban rögzített tételeket is leltárral kell alátámasztani. A társaság a leltározással összefüggő szabályait, a felelős személyek megnevezését leltározási szabályzatában köteles rögzíteni.

kapcsolódó kifejezések
leltározás módszerei
leltározás bizonylatai
leltározási szabályzat

További szakmai kifejezések

Kapcsolódó bejegyzéseink

NYITOTT POZÍCIÓINK!

Nézz körül és jelentkezz önéletrajz csatolásával és a pozíció megjelölésével! 

#RSMKARRIER
 Tovább