leltár

A leltár egy olyan részletes, tételes kimutatás, amely a megvizsgált, valóságos vagyon, eszköz mennyiségét, minőségét és értékét tartalmazza. A leltár a leltározási tevékenység eredménye, amelyet a leltározás felelőseként meghatározott személy hitelesít.

A leltár minden esetben egy adott időpontra készül, ezt az időpontot fordulónapnak nevezik. A vállalkozások éves beszámolóiban rögzített tételeket is leltárral kell alátámasztani. A társaság a leltározással összefüggő szabályait, a felelős személyek megnevezését leltározási szabályzatában köteles rögzíteni.

kapcsolódó kifejezések
leltározás módszerei
leltározás bizonylatai
leltározási szabályzat

További szakmai kifejezések

Kapcsolódó bejegyzéseink

TERVEZD VELÜNK KARRIERED!

Nézz körül könyvelő és adótanácsadó ajánlataink között és jelentkezz önéletrajz csatolásával!

#RSMKARRIER
 Tovább