Facebook image
Almási Levente, Partner, M&A, Cégértékelés üzletágvezető

Almási Levente

Partner
M&A, Cégértékelés, Vállalatfinanszírozás üzletágvezető

Almási Levente az RSM Hungary M&A és cégértékelési üzletágának partnere, vezetője. Több mint 18 éves tapasztalattal rendelkezik a vállalati akvizíciók, és értékesítések, vállalatértékelések előkészítése és megvalósítása terén.

Tapasztalatai a vállalati tranzakciók széles körére kiterjednek, hazai és regionális cégvásárlások és üzletrész értékesítések előkészítését, pénzügyi/tőkepiaci struktúrák kidolgozását és megvalósítását irányította. Számos vállalatértékelési projektet vezetett különféle szektorokban, részt vett autó- és acélipari; kis- és nagykereskedelmi, IT, egészségügyi, szolgáltatóipar, gyártó- és építőipari tranzakciókban egyaránt. Szakmai kapcsolatrendszere a hazai középvállalatok menedzsment és tulajdonosi körét, illetve a pénzügyi és intézményi befektetők széles körét lefedi.

Levente az Oxford Brookes Univesity (UK) képzésén aranydiplomával diplomázott, majd Bank és Pénzügyi MBA diplomát szerzett a CEU és a Case Western Reserve University (USA) közös képzésén.

Telefon
Almási Levente témái
Almási Levente
Almási Levente

Elindultak a Széchenyi Hitelkártya programok!

Elindult a megújult Széchenyi Kártya MAX program, a konkrét hitelkérelmek benyújtására megnyílt a lehetőség a napokban. A hiteleket a köztartozásmentes, legalább egy teljes lezárt éves működési múlttal rendelkező kis- és középvállalkozások igényelhetik.

Tovább
Almási Levente
Almási Levente

Cégérték a Chelsea deal apropóján

Ritkán kerül sor fire-sale-re az értékes futball klubok körében, de a gazdasági szankciók most ki kényszerítik a Chelsea azonnali eladását. Cégeladás szempontjából is érdekes ezt a tranzakciót elemezni, mely minden klasszikus lépésen végigpörög rendkívüli sebességgel.

Tovább
Almási Levente
Almási Levente

Egyre inkább a felhasználószám az úr a cégértékelésben - Felhasználók, bevétel, cégérték

Cégértékelés során a valós piaci érték megállapításának legfőbb célja, hogy azonosításra kerüljenek a céltársaság értékvezérlői. A napjainkban egyre közkedveltebb, előfizetői konstrukcióban működő IT-szolgáltatóvállalatok mellett egyre több, más iparágban tevékenykedő társaság tér át részlegesen/teljes mértékben havidíjakon alapuló megoldásokra is (Nespresso, MOL carsharing szolgáltatások).

Tovább