
A koronavírus fertőzések terjedése miatt életbe lépő újabb szabályozói korlátozások és a biztonságos munkavégzés érdekében irodánk munkatársai távoli munkavégzésre álltak át. Intézkedési tervünknek megfelelően kollégáink elérését biztosítjuk partnereink számára, de irodánkat a következő időszakban zárva tartjuk.
A kialakult helyzetre tekintettel a következő hetekben szolgáltatásainkat és feladatainkat kizárólag távmunkában látjuk el. Az elmúlt időszakban megvalósított digitális beruházásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően ez a váltás működésünket nem befolyásolja, jelen helyzetben ezt a döntést mindenképpen indokoltnak láttuk meghozni.
Ügyfeleink és Partnereink részére nyújtott szolgáltatásaink az átállást követően is zökkenőmentesen elérhetőek. A következő hetekben a korábban megszokott digitális csatornáinkat használjuk az információk fogadásához és eljuttatásához, digitális eszközeink, adattárházunk és megoldásaink a megszokott digitális kommunikáiós csatornákon elérhetőek, továbbra is rendelkezésükre állnak.
Az előttünk álló időszakban a cégek számára releváns teendőkről, megfontolandó döntésekről szakmai bejegyzéseink segítségével blogunkon és kommunikációs csatornáinkon a továbbiakban is tájékozódhatnak.
A koronavírus krízishelyzethez kapcsolódóan az aktuális adózási határidők miatti teendőkről, adócsökkentési lehetőségekről és az egyéb vállalati teendőkről itt olvashat.