Kerekasztal-beszélgetés a NAV Főosztályvezetőjével az import ÁFA és közvetett vámjogi képviselet 2025. március 1-jén életbe lépett jogszabályváltozásairól
A 2025. március 1-jétől hatályos új szabályozás jelentős változásokat hozott az import ÁFA és a közvetett vámjogi képviselet területén.
A módosítások egyik kiemelt eleme a partnerellenőrzés, amely számos gazdálkodói kockázatot vet fel.
A webinárium célja, hogy első kézből, a jogalkotásban és ellenőrzésben érintett hatósági szakértőktől, valamint a vám- és adótanácsadás területén jártas szakemberektől kapjon gyakorlati betekintést a szabályozás sarokpontjaiba, az első tapasztalatokba, valamint a kockázatkezelés lehetséges megoldásaiba.
Időpont
2025. március 26. (szerda) 10:00 – 11:30
Helyszín
Online webinárium kerekasztal-beszélgetéssel
Miért érdemes részt venni?
A beszélgetés fókuszában az a kérdés áll, hogy a jogszabályváltozás tanácsadói segítséggel kezelhető, és milyen lehetőségei vannak a vállalkozásoknak a vámkezelési folyamataik hatékony magyarországi menedzselésére.
Csatlakozzon hozzánk webináriumunkra, ahol szakértőink közvetlenül válaszolnak az előzetesen beküldött kérdésekre is. Kérdéseit előzetesen elküldheti a webinarium@rsm.hu e-mail címre.
Regisztráljon webináriumunkra!
Témakörök
- 2025. március 1-jétől hatályos jogszabályváltozások
- A partnerellenőrzés gyakorlata és követelményei
- Az új adatszolgáltatási kötelezettség megvalósítása
- Az importőr és a vámjogi képviselő kockázatai
- Hogyan segíthet egy tanácsadó a megfelelésben és a kockázatok csökkentésében?
Kinek ajánljuk webináriumunkat?
- Importőröknek – akik termékeket hoznak be az EU-n kívülről
- Vámszolgáltatóknak – akik ügyfeleik vámkezeléséért felelnek
- Logisztikai szolgáltatóknak – akik nemzetközi szállítmányozásban érintettek
Szakértői kerekasztal-beszélgetés résztvevői
Horváth Tibor – Főosztályvezető, NAV Központi Irányítás, Ellenőrzési Főosztály
Dr. Falcsik István – Ügyvéd, RSM Vámüzletágvezető (moderátor)
Szepesi Sándor – VJASZSZ főtitkár
A beszélgetést követően egy rövid összefoglalóban ismertetjük, milyen gyakorlati megoldásokkal támogathatjuk az érintett gazdálkodókat a partnerellenőrzés során.
Regisztráljon most, és készüljön fel időben a változások kezelésére!
*Az eseményt elsősorban vállalatok, társaságok képviselői számára szervezzük, amely díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött. A regisztráció nem automatikus, az esemény előtti napig a regisztrált résztvevők felé emailben küldünk megerősítést.
A webinárium a Zoom platformon történik. Ha még nem rendelkezik Zoom regisztrációval, pár kattintással regisztráljon előbb a Zoomra, utána erre az eseményre. Használja útmutatónkat, ha a folyamatban segítségre lenne szüksége. Az esemény megtekintéséhez szükséges linket és információkat a jelentkezési lapon megadott adatai alapján küldjük meg.