HR Audit szolgáltatásunk segít feltárni a hiányosságokat a foglalkoztatási dokumentációban, a munkaszerződésekben, a bér- és juttatási rendszerekben, valamint a belső szabályzatokban.

Szüksége lehet munkaügyi és HR Auditra?

Kíváncsi rá, hogy az Ön vállalatánál előfordulnak-e olyan rejtett kockázatok,  melyek a későbbiekben problémát okozhatnak?  Például hiányzó vagy jogszerűtlen dokumentumok, késedelmes vagy hiányos bejelentések új belépők esetében, eltérések a kifizetések, túlórák, hétvégi munkák és jelenléti ívek között, pontatlan munkaidő-nyilvántartások, nem megfelelően szabályozott home office / távmunka?

Töltse ki rövid kérdőívünket!

A válaszokból kiderül, szüksége van-e HR Audit szolgáltatásra, és milyen területeken érdemes fejleszteni a folyamatokat.

Érdeklik az adó, számviteli és jogi változások?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és legyen mindig naprakész!