Facebook image

Karrier

Vám, jövedéki és termékdíj ügyintéző

  • Van már legalább 2 év vám, jövedéki adó és termékdíj területen szerzett gyakorlati tapasztalatod? Szeretnél a jelenlegi pozíciódból továbblépni?
  • Képes vagy kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul írásban szóban egyeztetni, levelezni? 
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy kivételes csapatnak szívesen vagy tagja?
  • Akár részmunkaidőben is ellátható feladatkört keresel?
  • Szívesen részt vennél új, bővülő tevékenységeink, szolgáltatási körünk kiépítésében?

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó kollégát keresünk. Szívesen meghívunk egy kávéra "Az Év Irodája" címet elnyert irodánkba, de ha neked kényelmesebb otthonról online bejelentkezned, arra is van lehetőséged.

Jelentkezés a pozícióra

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Szakmai mentor vezetésével ügyfeleink részére vám és jövedéki területet érintő írásbeli és szóbeli tanácsadások előkészítésében, illetve ügyfeleink vám -és jövedéki adóhatósági ellenőrzéseiben, eseti jelleggel beadványok fogalmazásában veszel majd részt (pl.: kérelmek, észrevételek, fellebbezések).
  • Feladatod lesz export és import vámkezelések lebonyolítása az eljárásában való közreműködés.
  • Rád bízzuk majd a környezetvédelmi termékdíj nyilvántartás vezetését és a kapcsolódó compliance feladatok ellátását.
  • Jövedéki engedélyhez kötött tevékenységek koordinálása és a felmerülő compliance feladatok elvégzése is a munkád része lesz.

Mit várunk tőled?

Középfokú végzettséget, és nyitottságot a fejlődésre. Az angol nyelvtudásodra valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. 

Vámügyintézői, vagy jövedéki ügyintézői képesítés szükséges. Ezen felül szívesen fogadjuk, amennyiben termékdíj ügyintézői vagy adótanácsadói képesítéssel is rendelkezel. A napi munka során fontos, hogy a társaságok által használt könyvelőprogramokat, illetve integrált vállalatirányítási rendszereket és használatukat alapszinten ismerd, átlásd. 

Ezen a területen a precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind a belső irodai feladatok terén. 

Amennyiben az angol mellett más idegen nyelvet is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet. Kiváló mentoroktól sajátíthatod el a szakmát házon belül, vámüzletágunk vezetője mellett fogsz közvetlenül dolgozni.

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási  és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical programunk is.

Modern és szerethető munkakörnyezetet biztosítunk a hatékony munkához. Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. 

Jelentkezés a pozícióra  

Angol és magyar nyelvű önéletrajzodat a job@rsm.hu e-mail címre várjuk.

Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

RSM Hungary az Év Irodája Díj 2020 győztese!

Ha szeretnéd tudni  miért lett újépítésű dizájnirodánk a 2020-as Év Irodája verseny nyertese, nézz körül nálunk!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink