Lezárult pozíció - Akkor is küldj önéletrajzot, ha éppen nem találsz megfelelő nyitott pozíciót ajánlataink között, de szeretnél a későbbiekben velünk dolgozni, hogy megkereshessünk, ha nyílik olyan lehetőség, ami érdekelhet téged.

Az RSM Hungary cégcsoport üzletfejlesztési csapatába keressük új munkatársunkat
komplex ügyfélkezelési és back-office feladatkör ellátására.

Kedveled a kihívásokkal teli, változatos és pörgős mindennapokat?
Az ügyfélkezelés az egyik erősséged?
Ha igen, küldd el jelentkezésed

Sales support és üzletfejlesztési koordinátor

pozíciónkra.

Mi lesz a feladatod? 

  • Gazdasági területen végezted tanulmányaid, vagy van pénzügyi, gazdasági területen szerzett néhány éves tapasztalatod?
  • Van tapasztalatod az ügyfélkezelésben, üzletfejlesztési területen, vagy az ehhez kapcsolódó back-office területeken?
  • Pontos vagy az adminisztráció területén, magabiztosan használod a Office csomag elemeit, esetleg önállóan viszel végig folyamatokat, de emellett imádsz az ügyfelekkel és a kollégákkal beszélgetni?
  • Ismered az ERP, könyvelési rendszereket, vagy informatikai végzettségedre is építenél?
  • Szemed sem rebben, ha angolul fordulnak hozzád szakmai kérdésekkel, telefonon és írásban?
  • Érdekelnek a legmodernebb digitális megoldások a pénzügyi-, adózási és számviteli a területeken?
  • Elégedettséggel tölt el, ha egy problémára a legjobb megoldást tudod kínálni?
  • Szívesen beletanulnál az üzletfejlesztés, értékesítés-támogatás világába?

Mit várunk tőled? 

Üzletfejlesztési csapatunk tagjaként szükséged lesz a tárgyalóképes angol nyelvtudásodra és a természetesen az általános irodai szoftverek magabiztos használatára, az is előny, ha CRM-szoftverrel is dolgoztál már. Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nagy vállalatokból álló ügyfélkörünkkel és nemzetközi hálózatunk tagjaival is egyeztess majd. Lehetőséged lesz telefonos és online megbeszélések, ügyféltalálkozók lebonyolítására. A mindennapok során modern és barátságos irodánk kínál kiváló munkakörnyezetet, a teendőink rendszerezésében pedig felhőalapú folyamat- és dokumentumkezelő rendszerünk támogat.

Feladataid közé fog tartozni az új partnerek megkeresése, az ajánlatkérések kezelése és adminisztrációja, az ügyféligények felmérése, tárgyalások megszervezése és ezen egyeztetések koordinálása. Részt veszel az ajánlatok elkészítésében, koordinálásában és az ehhez kapcsolódó back-office folyamatokban. Munkád során szorosan együttműködsz majd cégcsoportunk üzletágaival: adótanácsadási, számviteli, bérszámfejtési, jogi területeken és digitális megoldásokat fejlesztő IT csapatunkkal is.

Munkád hozzájárul a növekedési stratégiánk megvalósításához, ügyfeleink elégedettségének fenntartásához és lehetőséget ad arra, hogy részt vegyél új piacok és ügyfelek feltérképezésében is. 

Ahhoz, hogy ezt a munkát jól tudd végezni, fontos, hogy tudj az időddel gazdálkodni, és precíz és pozitív személyiség légy. 

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára és stabil, de dinamikusan fejlődő háttérre számíthatsz. A versenyképes jövedelem és cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet. A szakmát kiváló mentoroktól sajátíthatod el házon belül. 

Különösen szeretjük és támogatjuk, ha tanulsz, szakmai kompetenciáidat fejleszted. Szakmai és nyelvi képzéseket is biztosítunk számodra, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányi szerződés-programunk igénybevételére is lehetőséged nyílik. 

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel és sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Modern és szerethető munkakörnyezetet biztosítunk a hatékony munkához. Hétköznapjaink barátságos, családias hangulatban telnek, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani. 

Angol és magyar nyelvű önéletrajzodat a job@rsm.hu e-mail címre várjuk. 

 Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.