Facebook image

Karrier

Adótanácsadó – TAO Compliance és Tanácsadás, Számviteli tapasztalattal (4-5 év)

  • Van már 4-5+ év releváns szakmai tapasztalatod tanácsadó cégnél?
  • Kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul egyeztetsz, levelezel? 
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy jó csapatnak szívesen vagy tagja? 
  • A komplex ügyek és különféle szektorok adózási specialitásai megmozgatják a fantáziádat

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó tanácsadó kollégát keresünk TAO Compliane és számviteli tapasztalattal.  

 Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Belföldi és külföldi társaságok magyar adózását érintő kérdések megválaszolása és rövid adótanácsadó levelek készítése az ügyfeleknek;
  • Komplex adótanácsok készítése és ellenőrzése mind belföldi, mind külföldi ügyfelek részére;
  • Társasági adó, helyi iparűzési adó, innovációs járulék szaktudást igénylő feladatok ellátása, adókalkulációk teljes körű készítése, főkönyv alapján és adókalkulációk ellenőrzése az ügyféligényeknek megfelelően;
  • Társasági adó, helyi iparűzési adó, innovációs járulék bevallások készítése és ellenőrzése az ügyféligényeknek megfelelően; 
  • Adókedvezmények (pl. Fejlesztési adókedvezmény, energiahatékonysági célokat szolgáló beruházások kedvezménye, stb.) feltérképezése és a vállalkozási tevékenységhez kötődő támogatások vizsgálata, valamint adóoptimalizálás az ügyfelek számára;
  • Speciális ügyletek szakmai véleményezése;
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel magyar és angol nyelven;
  • Adóhatósági ellenőrzések során közreműködés, kommunikáció az adóhatóság ellenőreivel, ügyfél támogatása az ellenőrzés során és eseti jellegű beadványok megfogalmazása (nyilatkozat, kérelem, észrevétel, stb.);
  • Hatósági állásfoglalások, beadványok (NAV, PM) készítése direkt adózási, illetve számviteli témákban;
  • Belső és küldő szakmai anyagok készítése és előadások megtartása

Jelentkezés a pozícióra

Mit várunk tőled?

4-5+ év adótanácsadási/adózási és/vagy számviteli területen szerzett szakmai tapasztalatot.

Felsőfokú jogi-, és/vagy pénzügy-számviteli közgazdász végzettséget, és nyitottságot a fejlődére.

Ha ezen a területen már rendelkezel tapasztalattal, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete. A szakmai fejlődésedet külső és belső képzésekkel támogatjuk.

Magabiztos számviteli tudás alapvető a napi feladatok ellátásához, ezért előny a könyvelés területén szerzett több éves tapasztalat, mérlegképes könyvelői végzettség vagy beszámoló összeállításban szerzett tapasztalat.

Precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind az irodai feladatok terén és a kollégákkal való szoros együttműködés során.  Az aktív üzleti angol nyelvtudásodra valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. Amennyiben az angol mellett németül is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.

Egyedülálló, felhőalapú, digitális adózási megoldásainkkal támogatjuk ügyfeleinket, ezért szerencsés, ha nyitott vagy az informatika és a digitalizáció iránt. Lehetőséged lesz informatikai és digitális megoldásaink fejlesztésében aktívan közreműködni.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád végzéséhez szükséged lehet. 

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni. Kalandjainkat Instagram és Facebook Karrier oldalainkon tudod követni.

Angol nyelvű önéletrajzod a pozíció megjelölésével a job@rsm.hu e-mail címre várjuk.

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink