Facebook image

Karrier

Adótanácsadó – ÁFA tapasztalattal

A hirdetés jelenleg nem aktuális, de szívesen fogadjuk a jelentkezésed. Ha a pozíció aktívvá válik, mindenképpen számításba veszünk.

  • Van már 4-5 év releváns szakmai tapasztalatod tanácsadó cégnél?
  • Kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul egyeztetsz, levelezel
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy jó csapatnak szívesen vagy tagja? 
  • A komplex ügyek és különféle szektorok adózási specialitásai megmozgatják a fantáziádat? 

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó tanácsadó kollégát keresünk ÁFA tapasztalattal.  

 Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Belföldi és külföldi társaságok adózását érintő kérdések megválaszolása az ügyfeleknek elsődlegesen közvetett adók területén (általános forgalmi adó, környezetvédelmi termékdíj, Intrastat, EKÁER stb.).
  • Leendő ügyfelek adóregisztrációs eljárásának lebonyolítása.
  • Az ÁFA törvény változásainak nyomon követése és az érintett ügyfelek megfelelő tájékoztatása.
  • Egyszerű, eseti adózási (elsősorban áfa témájú) témákban írásbeli és szóbeli tanácsadás az ügyfelek részére.
  • Egyéb ÁFA szaktudást igénylő feladatok ellátása.
  • Adóhatósági ellenőrzések során közreműködés és eseti jellegű beadványok megfogalmazása (kérelem, észrevétel).
  • Hatósági állásfoglalások készítése adózási, illetve számviteli témákban.

Jelentkezés a pozícióra

Mit várunk tőled?

Felsőfokú pénzügy-számviteli, közgazdász vagy jogász végzettséget, és nyitottságot a fejlődésre. Az aktív üzleti angol nyelvtudásodra valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. 

Ha adótanácsadási területen szakmai tapasztalattal rendelkezel, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete. A szakmai fejlődésedet külső és belső képzésekkel támogatjuk.

Ezen a területen a precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind a belső irodai feladatok terén és a kollégákkal való szoros együttműködés során. Amennyiben az angol mellett németül, oroszul, vagy olaszul is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád végzéséhez szükséged lehet. 

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni. Kalandjainkat Instagram és Facebook Karrier oldalainkon tudod követni.

Angol nyelvű önéletrajzod a pozíció megjelölésével a job@rsm.hu e-mail címre várjuk.

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink