Facebook image

Karrier

Pénzügyi munkatárs

A hirdetés jelenleg nem aktuális, de szívesen fogadjuk a jelentkezésed. Ha a pozíció aktívvá válik, mindenképpen számításba veszünk.

Az RSM Hungary egy nemzetközi hátterű cég, az RSM hálózat több mint 120 országban van jelen. Széleskörű szolgáltatásokat nyújtunk adótanácsadás, könyvelés, bérszámfejtés, jog és M&A területeken. Az RSM Hungary Zrt.  esélyegyenlőséget biztosító munkáltató.

Az RSM Hungary Zrt. csapatába keres szakmája iránt elhivatott, több éves releváns munkatapasztalattal rendelkező

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

pozícióba kollégát.

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni? 

  • Pénzügyi adminisztráció
  • Vevői számlázással kapcsolatos adminisztráció
  • Banki utalások rögzítése, ellenőrzése 
  • Vevői és szállítói szerződések készítése és adminisztrációja
  • Kintlévőségkezelés, ügyvédeinkkel való kapcsolattartás 
  • Könyvelés - adminisztráció
  • Belső adatbázis kezelése, fejlesztése, új információk rögzítése, fejlesztővel történő kapcsolattartás
  • Vezetőségnek adminisztratív segítség nyújtása
  • Egyéb, háttértámogatással kapcsolatos ügyintézés és szervezési feladatok.

Jelentkezés a pozícióra

Mit várunk tőled?

  • Pénzügyi adminisztrációban szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  • Priorizáló és rendszerező készség
  • Annak képessége, hogy rövid idő alatt többféle szerteágazó tevékenységet, feladatot tudj teljesíteni
  • Kooperációs készség – közvetlen munkatárs és szakmai munkatársakkal történő összehangolt munkavégzés
  • Kitartás, türelem, annak elfogadása, hogy a munkatársak számítanak az azonnali asszisztenciára 
  • MS Excel ismeret
  • Angol nyelvtudás előnyt jelent.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe - a sokrétű és változatos munka mellett - nálunk hatékony, digitalizált munkavégzést támogató környezetre számíthatsz. A versenyképes bér mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád során szükséged lehet. 

Hosszú távon elérhetővé válik számodra is a kamatmentes lakáshitel programunk, kedvezményes albérleti lehetőségünk. Feltöltődésed és pihenésed minden hét év után 2 hónap fizetett szabadsággal (sabbatical) támogatjuk.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtania 2020-ban Év Irodája Nagyvállalti díjat nyert irodánkban.  Kalandjainkat Instagram és Facebook karrier oldalainkon tudod követni.

Jelentkezés a pozícióra

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

RSM Hungary - az Év Irodája Díj 2020 győztese!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon+36 1 886 3700, +36 1 886 3701

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink