Facebook image

Karrier

Irodavezető

A hirdetés jelenleg nem aktuális, de szívesen fogadjuk a jelentkezésed. Ha a pozíció aktívvá válik, mindenképpen számításba veszünk.

Irodavezető, karrier, RSM Hungary

Ügyfelünk  Nyugat-Európai háttérrel rendelkező private banking cég,  amely  rendkívüli szakértelemmel áll bel- és külföldi vállalatok, alapítványok, vagyonos magánügyfelek és családok rendelkezésére. 

Szakértő tanácsadó kollegái háttértámogatására, valamint a budapesti iroda zökkenőmentes működésének segítségére keresünk munkatársat

Irodavezető

munkakörbe.

Feladatok:

  • Üzleti partnerek és vendégek fogadása, kiszolgálása
  • Az iroda kommunikációjának támogatása (telefonhívások kezelése, faxok, e-mailek fogadása és allokálása)
  • Az iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása (általános adminisztráció, telefonos ügyintézés, rendezvények szervezése, stb.)
  • Irodaüzemeltetéshez kapcsolódó feladatok ellátása (szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok, berendezések karbantartása)
  • Postai ügyintézés, beérkező levelek szortírozása, kimenő levelek adminisztrálása
  • Archiválási feladatok
  • Házipénztár kezelése, banki ügyintézés
  • A vezetők személyi asszisztenciája, programjaik, utazásaik szervezése
  • A munkatársak mindennapi munkájának segítése, támogatása
  • Cégcsoporton belüli adminisztratív kapcsolattartás
  • Hivatali ügyintézés
  • Szakmai anyagok fordítása
  • Az irodai rend és tisztaság fenntartása

Elvárások:

  • Erős német és legalább középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Pénzügyi vagy banki szférában szerzett tapasztalat (back-office  tapasztalat előnyt jelent)
  • MS Office alkalmazások megbízható ismerete
  • Nagyfokú önállóság, problémamegoldó képesség
  • Magas fokú diplomáciai és empatikus készség
  • Igény a szakmai kifogástalanságra, nagyfokú precizitás, részletek iránti érzékenység
  • Jól strukturált, informatív szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • Ízléses, igényes irodai környezetbe illő megjelenés, ápoltság

További kritériumok:

  • Udvarias, fegyelmezett magatartás
  • Kedves, szolgálatkész személyiség

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő, a szakmai tudással összhangban lévő bérezés és juttatások
  • Stabil vállalati háttér
  • Sokoldalú, változatos, felelősségteljes munka; folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Családias légkör, elegáns, barátságos környezetben

Jelentkezés módja:

Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal lehet a job@rsm.hu e-mail címen.

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon+36 1 886 3700, +36 1 886 3701

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink