Facebook image

Karrier

Irodavezető-asszisztens, recepciós

  • Rendelkezel legalább 1 éves recepciós vagy irodai asszisztens tapasztalattal és szemed se rebben, ha angolul kell fogadni az ügyfeleket?
  • 6 órás pozíciót keresel, de később nyitott lennél 8 órás munkaidőre is?
  • Nem okoz gondot, hogy egyszerre több dologra figyelj, szereted a pörgést és szívesen segítesz a kollégák problémáinak megoldásában?
  • Szeretnél egy szuper csapatban, nagyszerű kollégákkal együtt dolgozni?

RSM-nél nagyra becsüljük recepciós kollégáinkat, nem csak azért, mert nélkülük valószínűleg nem lennénk képesek végig csinálni még egy egyszerű munkanapot sem. Ez a kis csapat a professzionális háttértámogatás, vagyis az irodai életben maradásunk biztosítása mellett kézben tart rengeteg olyan folyamatot, aminek mi már csak az eredményét élvezhetjük. Az igazat megvallva, néha észre sem vesszük, mennyire el vagyunk kényeztetve.

Ebbe a tündéri csapatba keressük új Irodavezető-asszisztens kollégánkat.

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

Ez a munka nem egyszerű! Az adminisztratív feladatok közepette jól kell tudni viselni a folyamatos telefoncsörgést, a kollégák ügyes-bajos dolgainak koordinálását, a posta és a futárszolgálatok kezelését, a konyha és a teakonyha rendben tartását, a vendégek és ügyfelek fogadását és kiszolgálását, a különféle megrendelések kezelését és a még számtalan kisebb-nagyobb adhoc és rendszeres feladatot. A hétköznapi rutinfeladatokat színesíti a családi napunk vagy a Mikulás megszervezése, de ezek mellett még sok kisebb-nagyobb céges rendezvényt szervezünk az év során.

A feladatok elvégzése során egész biztos, hogy szükséged lesz az angol nyelvtudásodra, magabiztos számítógép-kezelési rutinodra és gyors reagáló képességedre.

Ha úgy gondolod, hogy ezt a feladatot egyszerűen neked találtuk ki, mert türelmes vagy, kedves és imádod a folyamatos pörgést, feltétlenül egyeztessünk egy időpontot, amikor elmondhatjuk, mi minden maradt még ki ebből a felsorolásból.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet.

Támogatunk nyelvi képzéssel, és a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik.

Hosszú távon elérhetővé válik lakáshitel, és sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

Jelentkezés a pozícióra

Jelentkezésedet emailben is elküldheted, önéletrajzodat fizetési igény és pozíció megjelölésével a job@rsm.hu e-mail címre várjuk.

A különböző mélységű szakmai ismereteket igénylő pozícióinkhoz kapcsolódó általános elvárásainkról itt olvashatsz.

Fedezd fel az RSM-et, tájékozódj arról, mit kínálunk leendő kollégáinknak.

Olvasd el, mire számíthatsz nálunk a kiválasztási folyamat alatt.

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink