Lezárult pozíció - Akkor is küldj önéletrajzot, ha éppen nem találsz megfelelő nyitott pozíciót ajánlataink között, de szeretnél a későbbiekben velünk dolgozni, hogy megkereshessünk, ha nyílik olyan lehetőség, ami érdekelhet téged.
A Digitális adózási megoldások csapatunkba,
felhő alapon elérhető szolgáltatásaink bevezetésének és mindennapi használatának támogatásához keresünk
DIGITAX Customer support specialist – ügyfélkapcsolati munkatársat
Várunk téged, ha
- Dolgoztál már pénzügyi, számviteli alkalmazásokkal
- Van technológiai érzéked, érdeklődsz a digitális adózási megoldások iránt
- Nyitott vagy az új technológiákra, szakterületekre
- Jó kommunikációs készségeid vannak magyarul és angolul
- Van legalább 1 éves SaaS tapasztalatod
- Nyitott vagy az új technológiákra, szakterületekre
Még jobb, ha
- Több éves szakmai tapasztalatod van
- Több éves gyakorlatod van ügyfelekkel való kommunikációban
- Használtál már help desk, service desk alkalmazásokat
- Dolgoztál már pénzügyi rendszerekben
- Vettél már részt technológiai projektekben
Feladataid, amiből folyamatosan tanulhatsz
- Ügyfélprofilok létrehozása, beállítása, amivel betekintést nyerhetsz nemzetközi és nagyvállalati ügyfelek világába
- Szolgáltatásaink használatából eredő ügyfélkérdések kezelése
- Szakmai és technológiai kérdések szűrése és becsatornázása a csapaton belüli felelősökhöz, így közösen fogsz dolgozni pénzügyi és technológia vonalon dolgozó tanácsadókkal, megismerheted a digitális adózási megoldások jogszabályi kereteit és technológiáit
- Közreműködés tréningek és demók összeállításában, megtartásában
- Konstruktív részvétel a termékeink és szolgáltatásaink fejlesztésében
Jelentkezésedet emailben is elküldheted: job@rsm.hu
Fedezd fel az RSM-et, tájékozódj arról, mit kínálunk leendő kollégáinknak.