Lezárult pozíció - Akkor is küldj önéletrajzot, ha éppen nem találsz megfelelő nyitott pozíciót ajánlataink között, de szeretnél a későbbiekben velünk dolgozni, hogy megkereshessünk, ha nyílik olyan lehetőség, ami érdekelhet téged.

A Digitális adózási megoldások csapatunkba,
felhő alapon elérhető szolgáltatásaink bevezetésének és mindennapi használatának támogatásához keresünk

DIGITAX Customer support specialist – ügyfélkapcsolati munkatársat

Várunk téged, ha

  • Dolgoztál már pénzügyi, számviteli alkalmazásokkal
  • Van technológiai érzéked, érdeklődsz a digitális adózási megoldások iránt
  • Nyitott vagy az új technológiákra, szakterületekre
  • Jó kommunikációs készségeid vannak magyarul és angolul
  • Van legalább 1 éves SaaS tapasztalatod
  • Nyitott vagy az új technológiákra, szakterületekre

Még jobb, ha

  • Több éves szakmai tapasztalatod van
  • Több éves gyakorlatod van ügyfelekkel való kommunikációban
  • Használtál már help desk, service desk alkalmazásokat
  • Dolgoztál már pénzügyi rendszerekben
  • Vettél már részt technológiai projektekben

Feladataid, amiből folyamatosan tanulhatsz

  • Ügyfélprofilok létrehozása, beállítása, amivel betekintést nyerhetsz nemzetközi és nagyvállalati ügyfelek világába
  • Szolgáltatásaink használatából eredő ügyfélkérdések kezelése
  • Szakmai és technológiai kérdések szűrése és becsatornázása a csapaton belüli felelősökhöz, így közösen fogsz dolgozni pénzügyi és technológia vonalon dolgozó tanácsadókkal, megismerheted a digitális adózási megoldások jogszabályi kereteit és technológiáit
  • Közreműködés tréningek és demók összeállításában, megtartásában
  • Konstruktív részvétel a termékeink és szolgáltatásaink fejlesztésében

Jelentkezésedet emailben is elküldheted:  job@rsm.hu

Fedezd fel az RSM-et, tájékozódj arról, mit kínálunk leendő kollégáinknak.