Facebook image

Karrier

Customer Success Representative

A hirdetés jelenleg nem aktuális, de szívesen fogadjuk a jelentkezésed. Ha a pozíció aktívvá válik, mindenképpen számításba veszünk.

Customer Success Representative

Az RSM Connectax Hungary Kft. az RSM nemzetközi tanácsadó hálózatának digitális megoldásokat fejlesztő és üzemeltető spinoff-jaként egy stabil, folyamatosan fejlődő digitális szakmai műhely. 

Komplex digitális szolgáltatásainkkal nem csupán ügyfeleink jogszabályoknak való megfelelését segítjük, de nap mint nap azon dolgozunk, hogy a legmodernebb technológiai, infrastrukturális és ügyviteli háttérre alapozva optimalizáljuk közép- és nagyvállalati ügyfeleink adózási és pénzügyi folyamatait.

Az innováció a csapatunk DNS-ének fő alkotóeleme, hiszen a szoftveres megoldásaink fejlesztését az RSM cégcsoport pénzügyi tanácsadó segítik, ennek köszönhetően a technológiai csapat és a szakmai igények egy helyen, közösen alakítják a termékeinket. Erre a széleskörű együttműködésre, valamint ügyfeleink gyakorlati igényeire alapozva olyan szolgáltatási csomagokkal igyekszünk megbízóinkat támogatni, amelyeket folyamatosan fejlesztünk, ezzel biztosítva a kiszámíthatóan hatékony, precíz és szakmailag legmagasabb színvonalú megoldásokat.

Ha érdekel a SaaS üzleti világa és szeretsz új dolgokat tanulni, valamint fejlett technológiai megoldásokkal ismerkedni, akkor csapatunkban a helyed!

Jelentkezés a pozícióra

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Ügyfeleink teljeskörű támogatása e-mailen, vagy webmeetingen keresztül.
  • Az ügyfelekkel szembeni professzionális, pozitív és empatikus hozzáállás a customer journey teljes ideje alatt.
  • Adó-szakmai és technológiai jellegű ügyfél megkeresések szűrése és becsatornázása az RSM megfelelő csapatain belüli felelősökhöz, ehhez nem szükséges mélyreható adószakmai tudás.
  • Ügyfelek on- és offboarding folyamatainak támogatása. 
  • Projekt és jegykezelő rendszereink használata. Örülünk, ha van tapasztalatod az Atlassian termékcsaládal, GitHub-al, Slack-el, de ha mégsem, megtanítunk rá!

Téged keresünk, ha

  • Felsőfokú végzettséged és hibátlan aktív angol nyelvtudásod van.
  • Affinitásod van a modern, digitális megoldások megértésére és alkalmazására, motivált és nyitott vagy az új szakmai ismeretek befogadására. 
  • Bátran és ügyesen kommunikálsz ügyfelekkel szóban és írásban. 
  • Proaktivitásodra, ügyfélközpontú szemléletedre szükségünk lesz!  
  • Magabiztos, nyugodt és pozitív egyéniség vagy, aki képes csapatban, együtt gondolkodva, vagy ha éppen arra van szükség, önállóan dolgozni.  
  • Van valamennyi szakmai tapasztalatod, már 1-2 év is elegendő. 
  • Lelkiismeretesen és precízen végzed a rád bízott feladatokat, valamint kiváló problémafeltáró és -megoldó készséged van.

Jelentkezés a pozícióra

Mit jelent ez a lehetőség számodra?

  • Betekintést nyerhetsz nemzetközi és hazai partnereink napi működésébe, beleértve a felsővezetőkkel való kommunikációba és nagyvállalati döntéshozatali folyamatokba is.
  • Korlátlan tanulási lehetőség agilis munkavégzési környezetben és fejlesztői-üzemeltetői csapatainkkal együttműködve.
  • Megismerkedhetsz a legmodernebb felhőalapú technológiákkal, projektvezetési szoftverekkel és módszertanokkal.
  • Rugalmas munkavégzési és home office lehetőség; megbízható munkahely vagyunk, egyedi igények alapján támogatjuk a munkavállalóinkat.

Nálunk barátságos, támogató közösséget fogsz találni. Csapatunknak számos kényelmi szolgáltatást nyújtunk, programokat szervezünk. Minderről bővebben  Instagram és Facebook karrieroldalainkon olvashatsz.

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink