Lezárult pozíció - Akkor is küldj önéletrajzot, ha éppen nem találsz megfelelő nyitott pozíciót ajánlataink között, de szeretnél a későbbiekben velünk dolgozni, hogy megkereshessünk, ha nyílik olyan lehetőség, ami érdekelhet téged.

Customer Success Representative

Az RSM Connectax Hungary Kft. az RSM nemzetközi tanácsadó hálózatának digitális megoldásokat fejlesztő és üzemeltető spinoff-jaként egy stabil, folyamatosan fejlődő digitális szakmai műhely. 

Komplex digitális szolgáltatásainkkal nem csupán ügyfeleink jogszabályoknak való megfelelését segítjük, de nap mint nap azon dolgozunk, hogy a legmodernebb technológiai, infrastrukturális és ügyviteli háttérre alapozva optimalizáljuk közép- és nagyvállalati ügyfeleink adózási és pénzügyi folyamatait.

Az innováció a csapatunk DNS-ének fő alkotóeleme, hiszen a szoftveres megoldásaink fejlesztését az RSM cégcsoport pénzügyi tanácsadó segítik, ennek köszönhetően a technológiai csapat és a szakmai igények egy helyen, közösen alakítják a termékeinket. Erre a széleskörű együttműködésre, valamint ügyfeleink gyakorlati igényeire alapozva olyan szolgáltatási csomagokkal igyekszünk megbízóinkat támogatni, amelyeket folyamatosan fejlesztünk, ezzel biztosítva a kiszámíthatóan hatékony, precíz és szakmailag legmagasabb színvonalú megoldásokat.

Ha érdekel a SaaS üzleti világa és szeretsz új dolgokat tanulni, valamint fejlett technológiai megoldásokkal ismerkedni, akkor csapatunkban a helyed!

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Ügyfeleink teljeskörű támogatása e-mailen, vagy webmeetingen keresztül.
  • Az ügyfelekkel szembeni professzionális, pozitív és empatikus hozzáállás a customer journey teljes ideje alatt.
  • Adó-szakmai és technológiai jellegű ügyfél megkeresések szűrése és becsatornázása az RSM megfelelő csapatain belüli felelősökhöz, ehhez nem szükséges mélyreható adószakmai tudás.
  • Ügyfelek on- és offboarding folyamatainak támogatása.
  • Projekt és jegykezelő rendszereink használata. Örülünk, ha van tapasztalatod az Atlassian termékcsaládal, GitHub-al, Slack-el, de ha mégsem, megtanítunk rá!

Téged keresünk, ha

  • Felsőfokú végzettséged és hibátlan aktív angol nyelvtudásod van.
  • Affinitásod van a modern, digitális megoldások megértésére és alkalmazására, motivált és nyitott vagy az új szakmai ismeretek befogadására.
  • Bátran és ügyesen kommunikálsz ügyfelekkel szóban és írásban.
  • Proaktivitásodra, ügyfélközpontú szemléletedre szükségünk lesz! 
  • Magabiztos, nyugodt és pozitív egyéniség vagy, aki képes csapatban, együtt gondolkodva, vagy ha éppen arra van szükség, önállóan dolgozni. 
  • Van valamennyi szakmai tapasztalatod, már 1-2 év is elegendő.
  • Lelkiismeretesen és precízen végzed a rád bízott feladatokat, valamint kiváló problémafeltáró és -megoldó készséged van.

Mit jelent ez a lehetőség számodra?

  • Betekintést nyerhetsz nemzetközi és hazai partnereink napi működésébe, beleértve a felsővezetőkkel való kommunikációba és nagyvállalati döntéshozatali folyamatokba is.
  • Korlátlan tanulási lehetőség agilis munkavégzési környezetben és fejlesztői-üzemeltetői csapatainkkal együttműködve.
  • Megismerkedhetsz a legmodernebb felhőalapú technológiákkal, projektvezetési szoftverekkel és módszertanokkal.
  • Rugalmas munkavégzési és home office lehetőség; megbízható munkahely vagyunk, egyedi igények alapján támogatjuk a munkavállalóinkat.

Nálunk barátságos, támogató közösséget fogsz találni. Csapatunknak számos kényelmi szolgáltatást nyújtunk, programokat szervezünk. Minderről bővebben  Instagram és Facebook karrieroldalainkon olvashatsz.