Facebook image

Karrier

Adótanácsadó TAO Compliance és Tanácsadás ( 2-3 év tapasztalattal)

A hirdetés jelenleg nem aktuális, de szívesen fogadjuk a jelentkezésed. Ha a pozíció aktívvá válik, mindenképpen számításba veszünk.

  • Van már 2-3 év releváns szakmai tapasztalatod?
  • Kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul egyeztetsz, levelezel? 
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy jó csapatnak szívesen vagy tagja? 
  • Kíváncsi vagy, hogy a versenytársak miért követnek minket?

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó TAO Compliance tanácsadó kollégát keresünk. Szívesen meghívunk egy kávéra "Az Év Irodája" címet elnyert irodánkba, de ha neked kényelmesebb otthonról online bejelentkezned, arra is van lehetőséged.

Újonnan csatlakozó kollégáink 2023. áprilisától visszavonásig jelentős belépési bónuszban részesülnek. Tudd meg a részleteket!

Jelentkezés a pozícióra

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Belföldi és külföldi társaságok magyar adózását érintő kérdések megválaszolása és rövid adótanácsadó levelek készítése az ügyfeleknek;
  • Komplex adótanácsok készítése mind belföldi, mind külföldi ügyfelek részére;
  • Társasági adó, helyi iparűzési adó, innovációs járulék szaktudást igénylő feladatok ellátása, adókalkulációk készítése vagy ellenőrzése az ügyféligényeknek megfelelően;
  • Társasági adó, helyi iparűzési adó, innovációs járulék bevallások készítése vagy ellenőrzése az ügyféligényeknek megfelelően; 
  • Adókedvezmények (pl. Fejlesztési adókedvezmény, energiahatékonysági célokat szolgáló beruházások kedvezménye, stb.) feltérképezése és a vállalkozási tevékenységhez kötődő támogatások vizsgálata, valamint adóoptimalizálás az ügyfelek számára;
  • Speciális ügyletek szakmai véleményezése;
  • Adóhatósági ellenőrzések során közreműködés, kommunikáció az adóhatóság ellenőreivel, ügyfél támogatása az ellenőrzés során és eseti jellegű beadványok megfogalmazása (nyilatkozat, kérelem, észrevétel, stb.);
  • Hatósági állásfoglalások, beadványok (NAV, PM) készítése direkt adózási, illetve számviteli témákban;
  • Belső és küldő szakmai anyagok készítése.

Mit várunk tőled?

  • 2-3+ év adótanácsadási/számviteli területen szerzett szakmai tapasztalatot.
  • Felsőfokú jogi-, és/vagy pénzügy-számviteli közgazdász végzettséget, és nyitottságot a fejlődére. Előny a könyvelés területén szerzett tapasztalat vagy mérlegképes könyvelői végzettség.
  • Ha ezen a területen már rendelkezel tapasztalattal, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete. A szakmai fejlődésedet külső és belső képzésekkel támogatjuk. 
  • Precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind az irodai feladatok terén és a kollégákkal való szoros együttműködés során. Az aktív üzleti angol nyelvtudásodra valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. Amennyiben az angol mellett németül is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.
  • Egyedülálló, felhőalapú, digitális adózási megoldásainkkal támogatjuk ügyfeleinket, ezért szerencsés, ha nyitott vagy az informatika és a digitalizáció iránt. Lehetőséged lesz informatikai és digitális megoldásaink fejlesztésében aktívan közreműködni.

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád végzéséhez szükséged lehet. 

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni.  Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

Angol nyelvű önéletrajzod a pozíció megjelölésével a job@rsm.hu címre várjuk.

 

Jelentkezés a pozícióra

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

Ha szeretnéd tudni  miért lett újépítésű dizájnirodánk a 2020-as Év Irodája verseny nyertese, nézz körül nálunk!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink