- Mivel foglalkozunk
- Kik vagyunk
- Blog, szakmai tartalmaink
Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó Compliance tanácsadó kollégát keresünk. Szívesen meghívunk egy kávéra "Az Év Irodája" címet elnyert irodánkba, de ha neked kényelmesebb otthonról online bejelentkezned, arra is van lehetőséged.
Felsőfokú jogi-, és/vagy pénzügy-számviteli közgazdász végzettséget, és nyitottságot a fejlődésre. Az aktív adójogi angol szaknyelv ismeretedre valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok.
Ha adó complience területen legalább 1-2 év szakmai tapasztalattal rendelkezel, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete.
Ezen a területen a precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind a belső irodai feladatok terén és a kollégákkal való szoros együttműködés során.
Amennyiben az angol mellett németül is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.
Egyedülálló, felhőalapú, digitális adózási megoldásainkkal támogatjuk ügyfeleinket, ezért szerencsés, ha nyitott vagy az informatika és a digitalizáció iránt. Lehetőséged lesz informatikai és digitális megoldásaink fejlesztésében aktívan közreműködni.
Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet.
Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során.
Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.
Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, nyugodt és fiatalos munkahelyi körülményekkel és rendkívül magas színvonalú számítástechnikai háttérrel működünk. Kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni. Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.
Angol nyelvű önéletrajzod a pozíció megjelölésével a job@rsm.hu címre várjuk.
Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!
Ha szeretnéd tudni miért lett újépítésű dizájnirodánk a 2020-as Év Irodája verseny nyertese, nézz körül nálunk!
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön az adóváltozásokról!
Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!
Értesüljön az adó-, munkajogi, számviteli változásokról, legyen naprakész!
Kérünk, az alábbi adatokat megadva, küldd el jelentkezésedet a kiválasztott pozícióra!
Köszönjük jelentkezésed! Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.