Facebook image

Karrier

Vám, jövedéki és hulladékgazdálkodási tanácsadó

Vám, jövedéki és hulladékgazdálkodási tanácsadó

  • Van már 2-4 év vám, jövedéki adó és termékdíj területen szerzett gyakorlati tapasztalatod? Szeretnél a jelenlegi pozíciódból továbblépni?
  • Képes vagy kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul írásban szóban egyeztetni, levelezni? 
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy kivételes csapatnak szívesen vagy tagja? 
  • A komplex ügyek és különféle szektorok vám és adózási specialitásai megmozgatják a fantáziádat? 
  • Szívesen részt vennél új, bővülő tevékenységeink, szolgáltatási körünk kiépítésében?

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó kollégát keresünk. 

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Szakmai mentor vezetésével ügyfeleink részére készítesz majd vám, jövedéki és hulladékgazdálkodási területet érintő írásbeli és szóbeli tanácsadást, illetve részt veszel majd ügyfeleink vám, jövedéki és hulladékgazdálkodási hatósági ellenőrzéseiben, eseti jelleggel beadványok fogalmazásában (pl.: kérelmek, észrevételek, fellebbezések).
  • Feladatod lesz export és import vámkezelések lebonyolítása az eljárásában való közreműködés.
  • Rád bízzuk majd a környezetvédelmi, valamint a kiterjesztett gyártói felelősségi díj nyilvántartás kialakítását és a kapcsolódó compliance feladatok koordinálását.
  • Jövedéki engedélyhez kötött tevékenységek teljes koordinálása és a felmerülő compliance feladatok elvégzése is a munkád része lesz.
  • Tanácsadóként meglévő ügyfélportfólió kezelésén túl feladatod lesz új ügyfelek felkutatása is, ezzel hozzájárulva növekedési stratégiánk megvalósulásához.

Mit várunk tőled?

Felsőfokú végzettséget, és nyitottságot a fejlődésre. Az aktív angol nyelvtudásodra valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. 

Vámügyintézői, vagy vámtanácsadói képesítés szükséges. Ezen felül szívesen fogadjuk, amennyiben jövedéki és termékdíj ügyintézői vagy adótanácsadói képesítéssel is rendelkezel. A napi munka során fontos, hogy a társaságok által használt vám és jövedéki programokat, illetve integrált vállalatirányítási rendszereket és használatukat alapszinten ismerd, átlásd. 

Ezen a területen a precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind a belső irodai feladatok terén. 

Amennyiben az angol mellett más idegen nyelvet is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.

Jelentkezés a pozícióra

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet. Kiváló mentoroktól sajátíthatod el a szakmát házon belül, vámüzletágunk vezetője mellett fogsz közvetlenül dolgozni.

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási  és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical programunk is.

Modern és szerethető munkakörnyezetet biztosítunk a hatékony munkához. Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni.  Kalandjainkat Instagram és Facebook karrier oldalainkon tudod követni.

Angol és magyar nyelvű önéletrajzodat  a job@rsm.hu e-mail címre várjuk.

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink