Facebook image

Karrier

Audit Manager

Megújuló könyvvizsgálati csapatunkba keresünk tapasztalt

AUDIT Manager

munkatársat.

Számviteli/pénzügyi diplomád van, és érdekel az auditorok világa, vagy van már minimum 6 év tapasztalatod? 

Több, mint 4 érvünk van arra, hogy karriered az RSM Hungary megújuló audit-csapatában folytasd!

  1. Bár multinacionális cég vagyunk, mégis családias légkörben dolgozunk, XIII. kerületi, az Év irodája díjat nyert, minden igényt kielégítő irodánkban. 
  2. Nyáron auditoraink 4 napos munkahétben dolgoznak melyet Home-Office lehetőség is kiegészít.
  3.  Ha most csatlakozol hozzánk, akkor a kezdetektől részese lehetsz egy megújuló szervezetnek, ötleteidre, meglátásaidra nyitottak vagyunk. Vezetőink a pozíciódnak megfelelő felelősségi kört és gyors fejlődési lehetőséget biztosítanak számodra.
  4.  Könyvvizsgálati módszertanunk ötvözi az RSM nemzetközi hálózat minőségbiztosítási és könyvvizsgálati standardjait és a magyar szabályozásoknak megfelelő előírásokat. Nálunk széles körben szerezhetsz tapasztalatokat hazai és nemzetközi ügyfelekkel egyaránt. 
  5. Versenyképes fizetéssel, bónuszokkal, és változatos irodai kényelmi szolgáltatásokkal  várunk (irodai masszázs, AYCM kártya, egészségpénztár, céges rendezvények, saját fagyigép,  borhűtő)       

Tudj meg többet cégünkről és ismerd meg leendő vezetődet!

Milyen feladatokban számítunk rád?

 

  • Könyvvizsgálathoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése;
  • Személyes és virtuális kapcsolattartás az ügyfelekkel, ajánlatok előkészítése;
  • Audit munkatársak (gyakornok - supervisor) munkájának ellenőrzése és támogatása;
  • Gyakornokok, asszisztensek, szeniorok és supervisor-ok fejlődésének elősegítése és értékelése;
  • Könyvvizsgálati munka megtervezése (budget, planning, auditprogram kialakítása);
  • Könyvvizsgálati munkák dokumentálásának ellenőrzése;
  • Kollégák oktatásban való részvétel (ha szeretnéd).

Milyen kompetenciáidat értékeljük?

  • számviteli/pénzügyi felsőfokú végzettség (diploma);
  • precíz, lelkiismeretes munkavégzés;
  • határozottság és kiváló kommunikációs képesség;
  • mind csapatmunkára, mind pedig önálló munkavégzésre való alkalmasság.
  • menedzseri tapasztalat (legalább 1 év)
  • okleveles könyvvizsgálói vagy ACCA végzettség;
  • aktív középfokú üzleti angol nyelv használata szóban és írásban egyaránt;

Jelentkezés a pozícióra

Magyar és angol nyelvű pályázatát a job@rsm.hu címre várjuk.

Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink