Facebook image

Karrier

Adótanácsadó - Transzferár tapasztalattal

Elképzelted már magad egy olyan fenntarthatósági díjat nyert irodában, ahová akár a négylábú kedvenced is veled jöhet, de akkor sem lepődik meg senki, ha néhány Star Wars figura is feltűnik a munkanap során? Eleged van már abból, hogy az ismerőseid túlságosan egysíkúnak képzelik el a munkádat? Csatlakozz hozzánk és cáfoljuk meg együtt a tévhiteket!

Mi az RSM-nél a változatos és színes munkanapokon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, különféle programokat szervezni. Fontos számunkra a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni. Szeretjük a színes egyéniségeket, elfogadjuk és támogatjuk egymást.

Jelentkezés a pozícióra

Bár nem elvárás, hogy bármelyik Star Wars karekterre hasonlíts, de nagyra értékeljük ha:

  • Felsőfokú pénzügy-számviteli, közgazdász vagy jogász végzettséggel rendelkezel és az elmúlt években néhány év tapasztalatot szereztél adótanácsadás és transzferár területén. Szívesen dolgozol csapatban, de nem ijedsz meg az önálló feladatoktól és attól sem, ha az ügyfeleiddel angolul kell egyeztetned. Az aktív üzleti angol nyelvtudásodra valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre nálunk valóban szükség lesz, hisz ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok.
  • Nyert ügyed van, ha a tudásod naprakész az adózási- és számviteli előírásokból, sőt néha azon kapod magad, hogy különféle szektorok adózási specialitásai is megmozgatják a fantáziádat.
  • Egyedülálló, felhőalapú, digitális adózási megoldásainkkal támogatjuk ügyfeleinket, ezért szerencsés, ha nyitott vagy az informatika és a digitalizáció iránt. Nálunk lehetőséged lesz informatikai és digitális megoldásaink fejlesztésében aktívan közreműködni.

Hogyan fognak telni a mindennapjaid?

Reggel a 13. kerületi Green Court Residence lakóparkban található - a munkavállalói albérlet-programunk keretében igénybe vehető - egyik RSM stúdiólakásból indulsz munkába.  Rövid sétával   a Balance Hall irodaházban található, 2000 m2-es, egyedi tervezésű, az Év irodája díjat elnyert, kutya és emberbarát irodánkba érkezel, ahol az igényesen kialakított konyhánkban kávé és tea is vár rád. A reggeli italok elfogyasztása után belevágsz a változatos feladataidba.

Először is elkészíted és ellenőrzöd ügyfeleid transzferár nyilvántartásait, majd közreműködsz a különböző belföldi és külföldi társaságok adózását érintő kérdések megválaszolásában. Ha ezekkel végeztél hol egyszerűbb, hol komplexebb adótanácsok készítésébe fogsz, mind belföldi, mind külföldi ügyfelek részére társaságokat és magánszemélyeket érintő struktúrákkal, tranzakciókkal kapcsolatban.

Ezt követően lazítasz egy picit az ebédszünetben, melyet eltölthetsz a kollégákkal közösen a saját konyhánkban, vagy a közeli, különféle kulináris élményeket kínáló éttermek egyikében is. A nap hátralévő részéhez kellő energiát, az irodában felállított saját fagyigépünkből is nyerhetsz.

A délután az adótervezésé, amikor is nemzetközi és belföldi struktúrákat dolgozol ki, vagy véleményezed azokat adó szempontok alapján. Aztán már csak a kiváló fogalmazóképességedre lesz szükség az adóhatósági ellenőrzéseknél az eseti jellegű beadványok megfogalmazása során, vagy hatósági állásfoglalások készítésekor direkt adózási, illetve számviteli témákban.

Jelentkezés a pozícióra

Mit várhatsz el tőlünk?

A fenti képességekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet. A tudást házon belül sajátíthatod el kiváló mentorainktól, (természetesen Yoda mellett) akik a szakma elismert szakemberei.

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során. Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

Angol nyelvű önéletrajzod a pozíció megjelölésével a job@rsm.hu címre várjuk.

Ha #kíváncsi vagy ránk, nézd meg az irodánkban forgatott videót!

Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal!
Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-igazgató

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink