Karrier

  • Van már 3-5 év releváns szakmai tapasztalatod tanácsadó cégnél, vagy az adóhatóságnál?
  • Kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul egyeztetsz, levelezel
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy jó csapatnak szívesen vagy tagja? 
  • A komplex ügyek és különféle szektorok adózási specialitásai, az adóeljárási kérdések megmozgatják a fantáziádat? 

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó tanácsadó kollégát keresünk.  

Jelentkezés a pozícióra

 Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Részvétel a képviselt ügyfelek adóvizsgálataira történő felkészülésben az adóhatósági ellenőrzési eljárások során.
  • Feladataid közé tartozik majd a beadványok, iratok előkészítése, szerkesztése.
  • Jogesetek, adózási kérdések felkutatása.
  • Részvétel az ügyfél megbeszéléseken és hatósági egyeztetéseken.
  • Hatósági állásfoglalások előkészítése.
  • Egyéb adózási szaktudást igénylő feladatok ellátása.

Mit várunk tőled?

Felsőfokú pénzügy-számviteli, közgazdász vagy jogász végzettséget, és nyitottságot a fejlődésre. Aktív üzleti angol nyelvtudásodra valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre valóban szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok. 

Ha adótanácsadási, adóeljárási területen legalább 3-5 év szakmai tapasztalattal rendelkezel, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete. A szakmai fejlődést külső és belső képzésekkel támogatjuk.

Ezen a területen a precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind a belső irodai feladatok terén és a kollégákkal való szoros együttműködés során. 

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe a sokrétű és változatos munka mellett nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet. 

A tudást házon belül sajátíthatod el, vagy gyarapíthatod kiváló mentoraink segítségével, akik a szakma elismert szakemberei.

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni, kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni. Kalandjainkat Instagram és Facebook karrieroldalainkon tudod követni.

Jelentkezés a pozícióra

Angol nyelvű önéletrajzod a pozíció megjelölésével a job@rsm.hu címre várjuk.

RSM I Szavazz ránk!

Közösségi életünket Facebook karrieroldalunkon követheted, ha pedig szeretnéd megtudni, hogy miért lett újépítésű dizájnirodánk a 2021-es Év Irodája verseny esélyes jelöltje, akkor nézz körül nálunk, és ha tetszik, amit látsz, támogass minket szavazatoddal! 

RSM - Év irodája

Kérdése van?

Forduljon hozzánk bizalommal!

Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-vezető

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink