Karrier

ÁFA tanácsadó

  • Van már 2-4 év releváns szakmai tapasztalatod tanácsadó cégnél?
  • Kollégáiddal, ügyfelekkel magyarul és angolul egyeztetsz, levelezel?
  • Önállóan tudsz dolgozni, de egy jó csapatnak szívesen vagy tagja?
  • A komplex ügyek és különféle szektorok adózási specialitásai megmozgatják a fantáziádat?

Ha a fenti kérdésekre igen a válaszod, akkor látogass el hozzánk egy beszélgetésre, mert szakmai csapatunk bővítéséhez fejlődni vágyó ÁFA tanácsadó kollégát keresünk.

jelentkezés a pozícióra

Kik vagyunk?

Az RSM Hungary – az 50 éve működő RSM International kizárólagos hazai tagjaként – Magyarország egyik kiemelkedő tanácsadó társasága, amely számvitel, (digitális) adózás és bérszámfejtés területén kínál megoldásokat. Célunk egy olyan szerethető, 2021-ben az Év Irodája díjra is pályázó munkahely kialakítása és fenntartása, ahol munkatársainkat nemcsak izgalmas feladatok, hanem támogató csapattagok is várják. 

Milyen feladatokat szeretnénk rád bízni?

  • Belföldi és külföldi társaságok adózását érintő kérdések megválaszolása az ügyfeleknek elsődlegesen közvetett adók területén (általános forgalmi adó, környezetvédelmi termékdíj, Intrastat, EKÁER stb.).
  • Egyszerű, eseti adózási (elsősorban áfa témájú) témákban írásbeli és szóbeli tanácsadás az ügyfelek részére.
  • Egyéb ÁFA szaktudást igénylő feladatok ellátása.
  • Adóhatósági ellenőrzések során közreműködés és eseti jellegű beadványok megfogalmazása (kérelem, észrevétel).
  • Hatósági állásfoglalások készítése adózási illetve számviteli témákban.

Mit várunk Tőled?

Felsőfokú pénzügy-számviteli, közgazdász vagy jogász végzettséget, és nyitottságot a fejlődésre. Az aktív üzleti angol nyelvtudásodra valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs képességedre szükség lesz, ügyfeleink nagyrészt hazai és regionális vegyesvállalatok, középvállalatok.

Ha adótanácsadási területen legalább 2-4 év szakmai tapasztalattal rendelkezel, akkor biztosan látod, hogy ehhez elengedhetetlen az adózási- és számviteli előírások naprakész ismerete. A szakmai fejlődést külső és belső képzésekkel mi is támogatjuk, de elvégzett vagy folyamatban lévő adótanácsadói képzésre szükséged lesz.

Ezen a területen a precíz, lelkiismeretes munkavégzés és az agilitás elengedhetetlen mind az ügyfelek felé a napi kapcsolattartásban, mind a belső irodai feladatok terén és a kollégákkal való szoros együttműködés során.

Amennyiben az angol mellett németül, franciául, olaszul vagy spanyolul is beszélsz és levelezel, ezt további előnyként értékeljük.

Szintén előny, ha rendelkezel könyvelés területén szerzett tapasztalattal vagy mérlegképes könyvelői végzettséggel.

Egyedülálló, felhőalapú, digitális adózási megoldásainkkal támogatjuk ügyfeleinket, ezért szerencsés, ha nyitott vagy az informatika és a digitalizáció iránt. Lehetőséged lesz informatikai és digitalis megoldásaink fejlesztésében aktívan közreműködni.

jelentkezés a pozícióra

Mit kínálunk?

Mindezekért cserébe, a sokrétű és változatos munka mellett, nálunk hatékony munkakultúrára számíthatsz. A versenyképes bér és Cafetéria mellett minden olyan eszközt biztosítunk, amelyre a munkád elvégzéséhez szükséged lehet.

A tudást házon belül sajátítatod el kiváló mentorainktól, akik a szakma legismertebb szakemberei, egyik kedvenc adóigazgatónk mellett fogsz közvetlenül dolgozni.

Emellett támogatunk szakmai és nyelvi képzésekkel, a nálunk töltött idő függvényében akár diákhitel-kiváltási és tanulmányiszerződés-programunk igénybevételére is lehetőség nyílik. Különösen szeretjük és támogatjuk, ha továbbtanulsz. Annál jobb, minél több a szakmába vágó kompetenciával rendelkeznek munkatársaink. Lehetőséget biztosítunk soft skill fejlesztő képzésekre mind belső, mind pedig külső tréningek során.

Hosszú távon pedig elérhetővé válik lakáshitel, vagy sabbatical (2 hónapos alkotói szabadság) programunk is.

Hétköznapjainkon barátságos, családias hangulatban szeretünk dolgozni. Nyugodt és fiatalos munkahelyi körülményekkel és, rendkívül magas színvonalú számítástechnikai háttérrel működünk. Kollégáinknak igyekszünk számos kényelmi szolgáltatást nyújtani, színes programokat szervezni. Fontos nekünk a munka-magánélet egyensúlya, szeretjük, ha kollégáinknak van lehetősége kikapcsolódni, feltöltődni. 

jelentkezés a pozícióra

RSM I Szavazz ránk!

Közösségi életünket Facebook karrieroldalunkon követheted, ha pedig szeretnéd megtudni, hogy miért lett újépítésű dizájnirodánk a 2021-es Év Irodája verseny esélyes jelöltje, akkor nézz körül nálunk, és ha tetszik, amit látsz, támogass minket szavazatoddal! 

RSM - Év irodája

Kérdése van?

Forduljon hozzánk bizalommal!

Schepp Magdolna, RSM Hungary, HR-vezető

Schepp Magdolna

HR-vezető

Telefon

Olvasd el szakmai anyagainkat szakértőinktől!

Szakmai tartalmaink